Jumat, 28 Desember 2012

EKIOSKU.COM JUAL BELI ONLINE AMAN

EKIOSKU.COM JUAL BELI ONLINE AMAN Ia adalah diterangkan jelas bahawa Israel amat bimbang tentang arah bahawa revolusi Arab mungkin mengambil berhubung dengan entiti aparteid, terutama etnik pembersihan reka bentuk vis-à-vis rakyat Palestin. EKIOSKU.COM JUAL BELI ONLINE AMAN
 
Semasa revolusi Mesir baru-baru ini yang memecat yang zalim Hosni Mubarak, Israel dan Zionis dan sesungut Masonic di Eropah dan Amerika Utara tekanan lingkaran kerajaan untuk melakukan apa-apa yang boleh dilakukan untuk melindungi dan mengekalkan rejim Mubarak picisan, tetapi sudah tentu tidak berjaya.
 
Di sebalik tabir, Israel dan Zionis bulatan menyenaraikan AS Kongres dan Rumah Putih untuk menekan dan mendesak angkatan bersenjata Mesir untuk menyekat ganas dan juga menindas protes besar-besaran di seluruh Mesir, menuntut kebebasan dan pembebasan dari kuku rejim boneka Zionis.
 
Malah, pegawai Israel, yang tidak pernah berhenti babbling tentang demokrasi dan nilai-nilai mulia yang, akan telah menjadi lebih daripada gembira menonton pasukan keselamatan yang rejim Mesir itu, baltajiya atau mengupah samseng berkelakuan sangat seperti yang tentera upahan dan samseng yang diktator Libya Muammar Gaddafi telah telah berkelakuan di hari baru-baru ini, iaitu massacring penunjuk perasaan yang aman menuntut kebebasan.
 
Tiada yang kurang, ia adalah cukup jelas dari awal bahawa kuasa rakyat Mesir akhirnya akan diguna pakai, dan bahawa walaupun tentera, dengan pengiraan yang rumit, tidak akan dapat melakukan perkara-perkara tertentu, seperti yang dituntut atau ingin oleh Washington dan sebenar Zionis master, 8000 kilometer ke timur.
 
Akhirnya, samseng Zionis di Tel Aviv terpaksa meletak jawatan kepada fakta bahawa Mubarak dan rejimnya akan dibuang ke dalam tong sampah sejarah dan bahawa lelaki atau lelaki di Kaherah Israel tidak lagi bertanggungjawab.
 
Ya, tentera masih bertanggungjawab untuk kewujudan masa, yang mungkin memberikan Zionis supremacists tertentu walaupun ketenangan sementara. Walau bagaimanapun, ia adalah jelas bahawa subuh baru telah dipecahkan di Kaherah dan bahawa subuh ini memang tidak disukai Israel. Malah, akan menjadi pemerintah baru Mesir benci Israel dan Zionisme dan melihat entiti Zio-Nazi sebagai musuh yang sebenar dan jahat, tulen dan mudah.
 
Tetapi ini tidak bermakna bahawa Zionis dan sekutu mereka berputus asa. Anjing-anjing limbungan dari Washington ke Tel Aviv amaran tentang Persaudaraan Muslim Mesir dan keperluan untuk mengecualikan ini Islamis sederhana dari mana-mana kerajaan pasca-Mubarak.
 
Permintaan ini sebenarnya melampaui pucat, datang dari rejim yang termasuk di bawah payung agung ini jelas-fasis pihak yang mempersekutukan status perkauman dan infra-manusia kepada orang yang tidak mematuhi kepercayaan Yahudi.
 
EKIOSKU.COM JUAL BELI ONLINE AMAN Justeru, seseorang itu benar-benar merasakan menghina oleh kerajaan yang bukan sahaja menitikberatkan hak demokrasi penuh kepada orang-orang seperti Ovadia Yosef tetapi membolehkan mereka untuk menjadi pembuat raja-raja yang berkuasa di arena politik Israel.
 
Bagi mereka yang tidak tahu Yosef, dia adalah mentor agama parti Shas fundamentalis yang mempunyai ratusan ribu penyokong setia dan pengikut di anak sungai kecil dan panggilan. Shas juga rakan kongsi gabungan utama dalam kerajaan Israel.
 
EKIOSKU.COM JUAL BELI ONLINE AMAN Beberapa bulan yang lalu, Yosef telah dipetik sebagai berkata bahawa bukan semua orang Yahudi di dunia berkesan keldai yang Mahakuasa diwujudkan semata-mata untuk berkhidmat kepada bangsa utama, orang-orang yang dipilih!
 
Atau mempertimbangkan parti-parti politik lain yang diwakili dalam kerajaan Israel dan Knesset. Seperti Kesatuan Kebangsaan, Bayt Hayahudi, atau banyak yang lain Judeo-Nazi atau kuasi-Nazi kumpulan politik yang adalah ciri-ciri yang kekal dalam penubuhan Israel politik yang benar-benar mengamalkan platform brashly perkauman bahawa walaupun Adolph Hitler dan Joseph Stalin tidak berfikir .
 
Menurut baru-baru ini undian pendapat awam di Israel, lebih daripada 50% daripada Israel menyangka bahawa bukan Yahudi tidak harus menikmati hak-hak yang sama bagi sebab tunggal yang goyem, atau bangsa lain.
 
Beberapa bulan yang lalu, kerajaan Israel meluluskan draf resolusi yang mewajibkan semua warga bukan Yahudi untuk kesetiaan berikrar untuk negeri aparteid sebagai negara Yahudi.Propaganda Israel dan penyokong-penyokong sering menggunakan helah media mendakwa bahawa Israel adalah kedua-dua negara Yahudi dan demokratik. Tetapi ini adalah jenaka tawar sejak Israel tidak boleh Talmud dan demokratik pada masa yang sama jika hanya kerana undang-undang Talmud dan undang-undang demokratik mewakili bertentangan antara satu sama lain. Mereka adalah sejenis oxymoron wujud.
 
EKIOSKU.COM JUAL BELI ONLINE AMAN Dalam cahaya, seseorang akan bertanya apa yang moral betul adakah ini Zionis sombong samseng perlu menuntut bahawa segmen tertentu orang Mesir akan dikecualikan daripada proses demokrasi? Ia adalah berlagak semata-mata, keangkuhan dan kebejatan moral.
 
Tidak syak lagi bahawa rejim Zionis akan terus teliti menonton perkembangan di Mesir untuk memastikan bahawa benar Mesir prajurit menentang Nazisme Israel tidak menduduki mana-mana kedudukan pengaruh dalam kerajaan Mesir akan datang.
 
Menurut sumber yang boleh dipercayai, Israel menekan Washington untuk memastikan bahawa hubungan keselamatan antara negara apartheid dan Mesir berada di luar tanggungjawab mana-mana kerajaan yang dipilih.
 
Israel juga telah meminta Washington memberi tekanan kepada semua calon untuk Presiden atau Perdana Menteri untuk menegaskan komitmen mereka untuk Perjanjian kononnya Kedamaian yang bekas Presiden Mesir Anwar Sadat menandatangani Zionis dengan bekas Perdana Menteri Menachem Mulakan pada tahun 1978.
 
Israel juga menekan Washington untuk "meneutralkan" jeneral Mesir tertentu yang telah menyuarakan tempahan kepada permintaan Amerika untuk kesan ini.
 
Dennis Ross, fanatik penyokong veteran Amerika Yahudi Israel, bertemu baru-baru ini dengan beberapa aktivis Yahudi Amerika, memberitahu mereka bahawa pentadbiran Obama telah membuang semua berat untuk memastikan bahawa kerajaan Mesir yang seterusnya akan mengelak daripada mengamalkan dasar atau berdiri yang boleh dilihat sebagai memudaratkan kepentingan Israel.
 
Israel juga akan meminta Washington untuk memastikan bahawa revolusi Arab tidak akan menyebabkan ketidakseimbangan yang drastik antara angkatan kesederhanaan (kuasa-kuasa yang akan menampung dan wujud bersama-sama dengan Zio-Nazisme) dan daya rintangan.
EKIOSKU.COM JUAL BELI ONLINE AMAN >>>MWB>>> 
Kepada perjuangan rakyat Palestin, Israel sebenarnya buli Washington untuk memberi amaran kepada Kaherah terhadap memaparkan apa-apa isyarat yang positif terhadap Hamas atau Hizbullah. Israel sebenarnya sangat banyak akan memihak melihat rejim Mesir baru meneruskan dasar-dasar yang sama rejim Mubarak sebelumnya, iaitu menyempurnakan dan mengetatkan sekatan Nazi seperti Gaza dan memeras ugut dan juga memaksa kepimpinan PLO di Tebing Barat dengan berkesan menyerahkan kepada -fait accompli Israel.
 
Tidak syak lagi bahawa salah satu sebab penting di sebalik kejatuhan rejim Mesir adalah sikap tunduk dilihat bulatan Zionis dan perikatan yang tidak diisytiharkan tetapi yang aktif antara Mubarak dan rejim Zio-Nazi terhadap rakyat Palestin diseksa, terutama di Semenanjung Gaza di mana tidak berfungsi lagi rejim berkesan berpihak dengan Israel terhadap orang rakan-rakan Arab.
 
EKIOSKU.COM JUAL BELI ONLINE AMAN >>> Itu adalah lebih daripada sekadar skandal dan memalukan. Ia adalah juga khianat dan jenayah: khianat kerana pemimpin atau pemimpin negeri Arab terbesar dan paling berkuasa di bawah apa keadaan pun mesti bertanggungjawab kepada samseng Zionis di Palestin yang dijajah yang lumus melaksanakan reka bentuk pembersihan etnik mereka terhadap rakyat Palestin. Dan jenayah kerana menyeksa, kelaparan dan membunuh orang yang tidak bersalah dalam usaha untuk menggembirakan dan memuaskan hati Israel dan Kongres Yahudi diduduki Amerika Syarikat pergi jauh di luar pengiraan biasa politik.
 
Oleh itu, kerajaan baru revolusi di Mesir mesti membuat berlepas penuh dan mutlak daripada polisi lama Mubarak, dasar-dasar yang membawa kepada kematian dan penyiksaan beribu-ribu rakan-rakan yang tidak bersalah-orang Arab dan umat Islam dan memakan oleh Israel swathes tambahan Palestin tanah untuk manfaat Nazi seperti penjajah Yahudi yang berfikir bahawa seluruh dunia semata-mata yang dicipta oleh Allah Subhanahu wa Taala bagi mereka.
 
Dalam mana-mana kes, tidak ada demokrasi sebenar di Mesir tanpa membenarkan rakyat Mesir untuk meluahkan dan menjelmakan pendirian sebenar mereka vis-à-vis Israel, keadaan sangat yang strategi masih berdasarkan melemahkan Mesir dari segi politik, ekonomi dan ketenteraan. EKIOSKU.COM JUAL BELI ONLINE AMAN EKIOSKU.COM JUAL BELI ONLINE AMAN Top page

Tidak ada komentar:

Posting Komentar